Åbent alle dage fra 11:00 - 22:00

Handelsbetingelser

 

Om selskabet

Stefanos Pizza ApS

Adresse:
Stefansgade 33, st. tv.
2200 København N
Danmark

CVR-nr.: 29840407

Telefonnr.: +45 35 82 61 64

E-mail:  stefanos@live.dk

Bestilling

Alle bestillinger på stefanospizza.dk skal ske som følger:

1. Vælg varer og antal du ønsker og tilføj dem til indkøbskurven.

2. Foretag eventuelle justeringer til din bestilling i indkøbskurven.

3. Når du har valgt alt, du ønsker at bestille, går du til kassen.

4. Her indtaster du dine kundeoplysninger, vælger ønsket tidspunkt* og butik til afhenting samt accepterer handelsbetingelser

5. Bekræft at alle oplysninger er rigtige og gennemfør bestillingen ved at betale.

Din bestilling er gennemført, når din betaling er godkendt.

 

*Stefanos Pizza har åbent alle dage fra kl. 11:00 til 22:00, det er ikke muligt at afhente pizzaer uden for dette tidsrum.
*Bemærk at den reelle tid før din bestillling er klar kan være længere.

Betaling

Stefanos Pizza ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Stefanos Pizza ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Stefanos Pizza ApS tilbyder ikke levering. Alle ordrer skal afhentes i den butik, der er valgt ved gennemførsel af ordren.

Stefanos Pizza Nørrebro:
Stefansgade 33, 2200 København N
Telefon: +45 35 82 61 64
Åbningstider: 11:00 - 22:00 alle dage

Stefanos Pizza Østerbro:
Ourøgade 38, 2100 København Ø
Telefon: +45 31 53 77 80
Åbningstider: 14:00 - 21:00 alle dage

Priser

Alle oplyste priser vises inkl. dansk moms på 25%.

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er Stefanos Pizza ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Fortrydelses og reklamationsret

Bestilling af mad er ikke omfattet af fortrydelsesretten jf. forbrug.dk

Skulle du mod forventning modtage en ordrer, der ikke lever op til standard eller er forkert, bedes du kontakte restauranten hurtigst muligt og senest 30 minutter efter afhentet ordrer.
Medbring varen der er et problem med og kvittering for ordren.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos stefanospizza.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Ved
indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: stefanos@live.dk

Falske ordrer og misbrug

Falske ordrer og misbrug af hjemmesiden vil blive politianmeldt.

Det er Lørdag 9:02Beklager, vi har lukket nu
X